Nederland -> München

Munchen boekje

Over minder dan één maand is het zover! Dan vertrek ik voor een half jaar naar München. Duitsland?! Hoor ik je al denken… Ja, écht! Ik vertrek naar het land van de Bratwurst, bierdrinkers, bretzels en het wel heel bekende Oktober fest. Al maak ik het laatste helaas niet meer mee.

Ik heb er onwijs veel zin in en ik hoop dat ik af en toe tijd heb om lekker rond te reizen naar bijvoorbeeld Berlijn of Wenen. Wat ik tot nu toe van anderen hoor is alleen nog maar positief. Een leuke bijkomstigheid is dat ik helemaal op mezelf ga wonen. Niet in een studentenhuis, maar echt een eigen studio! Ik ben zo blij 🙂

Ik ben heel benieuwd of jullie ervaringen hebben met een stage of studie in het buitenland. Wat is jouw ultieme tip?

Liefs!

2 gedachtes over “Nederland -> München

Geef een reactie

